Thursday, June 11, 2009

Slacking...

aikz~
HPS haven't write even one words...
but i still dun wan get start...
maybe is i no mood to do it now...
but the due date soon ler >"<
i nid some1 push me...
feel slacking now....
i might sad in this current moment...
but i'm still wondering why i will moodless =.=
i wan hang out!!!dun wan think about this -.- i wan my mind free!!!!
if not i hardly to figure out my essay =.=
i nid more fun!!!!who wan go shopping call me!!!!

The following part i will use chinese to write, feel sorry for my fren whom duno chinese >"<
一直没做功课,只是一直的上网....
无所事事,不是看小说,就是看人家的部落格...
刚刚看到意宁的...
才开始问自己...
我有多久...
没有和老死一起出去玩了...
他们最近怎样了??
还好吧??
花费了半年...
我到底忘记她了吗??
我可以开始让别人进入我的心房了吗??
很多的秘密,藏在心里很久了...
谁可以真正的可以和我分享呢??
抚摸着自己那把很久没动过的吉他...
才知道...
自己...多久没有玩音乐了呢??
也很久...没唱歌了...技巧都忘完了....
想起和她还有吉他学会练吉他的时候...
也只能安慰自己...
一切都已成过去...
什么都只是回忆...
但是我还是没有办法抹除...
也许是我太执著了吧=.=
-完-

2 comments:

  1. wei.
    dont so sad la.
    still gt me mar.
    ahhha.

    went come back o?
    so miss u leh.
    aikss.

    ReplyDelete